Ako postupovať pri záchrane dát
Celý proces prebieha v 6 krokoch.
- Kontaktujte nás
Kontaktovať nás môžete telefonicky na tel.: +421 221 201 192 (pre expresné prípady nonstop). Môžete prísť osobne, napísať nám email, vyplniť online objednávkový formulár, alebo nás kontaktovať cez Whatsapp, alebo online chat.
- Doprava poškodeného média ZADARMO
Záchranu dát nie je z technických dôvodov možné vykonávať na viacerých pobočkách, je tak potrebné disk dopraviť do nášho špičkovo vybaveného laboratória z bezprašným priestorom.
Poškodené médium nám môžete doručiť niekoľkými nasledujúcimi spôsobmi.- * Osobne - Zákazku prineste osobne do nášho laboratória v Plzni a všetky náležitosti vybavíte s naším technikom.
- * Zašlete sami - Vyplňte predávací protokol (online alebo vytlačte a priložte k médiu) a poškodené médium nám sami zašlite na našu adresu
- Zvoz kuriérom - Zadarmo pre Vás zaistíme zvoz z celej Slovenskej republiky. Vyplňte online objednávkový formulár a zvoľte možnosť "Chcem objednať zvoz".
- Cez Zásielkovňu - Odovzdajte zásielku na akékoľvek pobočke Zásielkovňa a my zaistíme jej zvoz zadarmo k nám (vopred nás kontaktujte pre zvozový kód).
- Vo výnimočných prípadoch je záchrana dát možná priamo u zákazníka, a to za pomoci nášho mobilného laboratória. Túto službu najčastejšie využijú väčšie firmy, u ktorých je kladený dôraz na diskrétnosť a rýchlosť, ako sú napríklad poisťovne, banky, účtovné firmy alebo tiež nemocnice či úrady. Ak by ste chceli tejto služby využiť, kontaktujte nás 24 hodin denne na tel. +421 221 201 192.
- Vstupná diagnostika
Vstupná diagnostika sa vykonáva zadarmo. Detaily o rozsahu poškodenia, možnosti záchrany, predpokladanej dobe spracovania a maximálnej cene Vám oznámime ihneď po jej vykonaní.
Cena sa stanovuje podľa typu média a poškodenia s prihliadnutím ku kapacite a objeme požadovaných dát.
Vlastná záchrana prebehne až po Vašom súhlase, v opačnom prípade vraciame médium zadarmo späť. V bežnom režime je doba spracovania zákazky 3-10 pracovných dní. Ponúkame tiež možnosť prednostného alebo expresného režimu, kedy sa doba záchrany skracuje na minimum.
- Záchrana dát
Po Vašom odsúhlasení ceny aj režime spracovania začneme pracovať na vlastnej záchrane dát. Vopred dohodnutú cenu Vám garantujeme, nebude nikdy prekročená a zaplatíte ju len v prípade, ak bude záchrana dát úspešná, v opačnom prípade vraciame médium späť, alebo ho zdarma zlikvidujeme.
Pri HW poškodeniu disku sa nedá nikdy garantovať 100% úspešnosť, preto pri prevzatí zákazky požadujeme od zákazníka určenie najdôležitejších dát, ktoré má na disku uložené a na záchrane týchto dát pracujeme prednostne. Takto určené dáta sú pre nás rozhodujúce tiež pri stanovení, či bola záchrana úspešná alebo nie.
- Kontrola zachránených dát
Po dokončení záchrany dát zasielame report s výpisom obnovených dát. Na prianie zákazníka zasielame náhľady fotografií z vybraných adresárov alebo vzorové súbory. Pri osobnom prevzatí zachránených dát v našej prevádzke si ich zákazník môže pred prevzatím skontrolovať. Po odovzdaní dát držíme ich kópiu na našich zabezpečených úložiskách počas 5 dní, po dohovore aj dlhšie, následne sú nenávratne prepísané.
- Odovzdanie dát, platba
Zachránené dáta Vám odovzdáme dohodnutým spôsobom:
- nahráme ich na Vami dodaný "zdravý" disk
- zakúpime pre Vás nový disk a dáta nahráme naň
- napálime na DVD alebo BluRay médiá
- nahráme ich na FTP server
Platba za úspešnú záchranu dát je možná:
- v hotovosti pri prevzatí
- dobierkou
- bankovým prevodom (vopred) na slovenský účet
- faktúrou (iba pre stálych zákazníkov)